Fri träning!

Var och tränade vovvarna i gårkväll med ett par klubbkompisar. Vi byggde en bana som vi körde några gånger, och Sid var jätte duktig och focuserad. Vi har det lite knepigt med slalomen, ibland går han jätte bra och ibland verkar det som han inte fattar vad vi håller på med alls...

Jag fick en del hjälp att lära Chezzie tunneln, lättare om man är två så en kan hålla och en kan locka. Han klarade det galant. Sprang en liten kort bana med henne också, hon är väldigt glad och yvig och hoppar lika mycket på mig som över hinder. Men hon var jätte duktig och verkar tycka att livet är toppen!

Både hundarna jag somnade gott när vi kom hem :)

Kommentarer
Postat av: Rosis

Hallå tjejen? Vem är Chezzie? Hoppas allt är bra med dig. Själv mår jag kanon! Kramkram Rosis

2010-04-22 @ 08:31:18
Postat av: Vonne

Vonne svara: Min vovve :) Har tagit över henne från Sussie som inte kunde ha henne kvar.

2010-04-22 @ 14:14:06
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0