I chocktillstånd

Det är så det känns i dag när man är tillbaka på jobbet efter fem underbart sköna semesterveckor. Lite sorligt är det också när sommaren närmar sig sitt slut...

Min dator pajade ju under somaren och den har varit inlämnad på lagning, så jag har använt Thommys med mobilt internet som är så segt att bloggandet inte varit kul. Nu har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka min dator men ingen av oss i familjen lyckas få igång internet på den igen, så nu har jag en hel dator utan nät!! Hur kul är det??? Jag är helt handikappad när det gäller datorer och det är ett under att jag klarar att blogga själv.


I helgen skurade vi och målade stallet, lite väl sen i mitt tycke men bättre sent än aldrig! Trevligt var det i alla fall med Anna, Zandra och Elin som sällskap och nu är det fint när hästarna kommer hem från betet.

Det känns lite som Cirkus Scott just nu i stallet med hagkonstallationer som görs och rivs upp två gånger varje dag. Skönt att Flisan är på bete fortfarande! Fast nu är jag väldigt sugen på att plocka hem henne så jag får lite lättare tillgång till henne. Jag hoppas verkligen att vår haggrupp består efter höstens stallmöte när vi har ett så väl fungerande samarbete.

Nä nu måste jag försöka jobba lite...  

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, du... Jag förstår att du är i chock. Vem skulle inte vara det efter 5 hela underbara veckor?... Jag tog mig i kragen idag och sökte mitt första jobb efter jag slutade på " du vet var" :)



Det är inte bara ev haggrupper som oroar... Vi har ju ett byggnadsprojekt vid gaveln som vi ännu inte har en aning om var det kommer att sluta, eller ens börja... Som vi inte kan påverka på något sätt.

2010-08-16 @ 18:54:02
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0