Så trist!

När jag kom till stallet idag hittade jag Anna i spolspiltan med Varre, en jätte halt Varre och Anna höll på att kyla hennes ben. Det är så tråkigt nu när Anna skulle sätta igång henne och komma ut och tävla igen, och trist för mig som inte har ridsällskap. Hoppas verkligen det inte är något alvarligt och att hon snart är ok igen. Vet allt för väl hur trist det är med halt häst. Många tröste kramar till Anna Varrebuset!


Själv red jag Flisan på volten en stund, kämpade med mina lösgörande övningar och jag tror det ger resultat. Hon kämpar emot i början men sen blir det bättre och bättre. Det svåraste är att få in den där bogen hon skjuter ut hela tiden. Kände mig i alla fall nöjd efteråt :) Hon är så söt min lilla Flisa!

Dags för lopplådan!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Vonne... Jo tårarna rann. Men det är inte så mycket att göra. Har sovit som en kratta i natt och jag hgöll väl på att sätta hjärtat i halsgropen då Emellie skickade ett SMS i morse och undrade om jag var vaken. Vi pratade i närmare 35min och inte bara om Varre :)



Haha... Lopplådan.. den har jag aldrig hört förr :)

2010-08-24 @ 08:52:19
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0