Trötter

Var och firade min svåger som fyllde 50 i lördags, en stor fest med över 60 pers. Det var fantastiskt trevligt och jag blev kvar och svängde mina lurviga till klockan fem på morgonen. Inte bra alls...klarar inte riktigt dom där "hela natten och morgon" passen längre, så nu är jag fortfarande helt slut och det är tisdag. Det tar tid för tanter att repa sig helt klart.

I morse var jag i alla fall och installerade sonen på Fornåker, en stenåldersby i Åkersbarga. Det blev regnkläder och medhavd frukost, med en nöjd och glad son. I kväll ska Thommy och jag dit och äta hamburgare och leka!
Om jag bara inte var så himla trött skulle det kännas lite roligare, jag måste ju först hinna med voffarna och pållan också. Det blir till att flexa idag och gå hem klockan tre :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0