Jul hos mig!

God fortsättning gott folk! Jag har haft en underbart mysig Jul hoppas ni haft det samma.
Julafton firades hemma hos oss med familjen, samanlagt femton personer. Vi körde som alltid julbord, paketleken, trisslotterna och julklappsutdelning. Och alla barn var nöjda och glada! Hundarna fick så mycket paket att dom inte kunde få äta upp allt på en gång.

Även om Julafton är supermysigt så älskar jag nog dagarna efter mer...när det är över....lugnet lägger sig liksom, man myser med barnen som fixar med sina nya klappar. Kanske spelar man ett spel någon fått, tittar på film tillsammans och går långa promenader i snön med voffarna....underbart...då laddar jag mina batterier. Och så stallet såklart, att vara med hästarna är så mysigt. Tog en ridtur på Flisan i går med Zandra och Elin, jättehärligt!
Hur gör ni för att om ladda batterierna?

Jul hos mig....


Vår söta gran!






Kommentarer
Postat av: Sara L

Mysigt det låter! Själv laddar jag batterierna i stallet, där får jag min kraft och energi! Finns det något bättre ställe? Nej jag tror inte det. Hur går det med nya pållan?

2010-12-27 @ 13:45:55
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: Anna

Julmysigt ni har det hemma :) äntligen kom du upp i sadeln igen. Jag red Varre för första gången på 2v igår och hon var piggelin.

2010-12-28 @ 12:16:11
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0