Min lilla Flisa...

är så duktig!

Tömmkörde henne i flockhagen i dag där inga hästar går nu under vintern, det var riktig djupsnö där och hon fick ett tungt pass och jag med. Önskar jag kunde ha filmat henne samtidigt som jag tömmkörde men så proffsig är jag inte, hon jobbar såååå fint med sina bakben och det ser så läckert ut när snön yr runt benen på henne.
Hon är alltid så trevlig efter hon fått jobba ordentligt, hon behöver verkligen aktiveras för att må bra.

På söndag kommer Zandra hem från stalltjänsten och vi ska ut och rida tillsammans igen, ska bli så mysigt.
Och den 8-9 januari ska Flisan och Zandra på kurs hos Jennie, första dagen är det dressyr och andra dagen markarbete. Zandra ska även rida Didden i dressyren, det ska bli jätte kul att se!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0