Någon där uppe gillar inte mig!


Lämnade in bilen på Volvo i morse eftersom den inte gick igenom besiktningen pga en jädrans motorlampa som lös. Och nu har jag fått dommen! Katalysatorn är trasig och det kostar ÅTTATUSENKRONOR att byta den. Tack för det lagom till Jul!! Men jag måste ha bilen, så är det bara. Kan inte hålla på att traska till stallet och åka komunalt, med intag och utsläpp av hästar när man ska jobba. Tiden räcker liksom inte till för mig. Vet inte om jag får tillbaka bilen i dag, dom skulle höra av sig senast klockan tre. Lina var snäll och tog mitt intag i stallet i eftermiddag. Men jag hoppas verkligen jag har bil i morgonbitti när jag ska fodra och släppa ut.

Bilar ska bara rulla och gå!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0