En härlig dag!

Brukar vara stall ledig på lördagar men idag lånade Lina och jag Pepci och Boki, Zandra lånade Blues och Moa red Miramis. Vi tog en härlig tur runt slingan och Sandviken med härliga galopper på oplogad väg, underbart!! Så underbart att komma upp på hästryggen igen, hoppas att min Doris blir bra snart.

Innan stallet tog jag en långrunda med Sid i skogen, mycket pulsande i snö! Och snart kommer Amanda och ska klippa och slinga mitt hår :) Det var väldigt läääääänge sen.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det gör mig glad att se dig gladare! :) ♥



Nu är jag väldigt nyfiken på frisyren ;)

/A

2010-02-08 @ 09:46:42
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0