Minigolf, grillat och plump!

Hade en jätte mysig eftermiddag och kväll efter jobbet i går. Jag, Jack, Zandra och Thommy åkte och spelade minigolf i Åkerberga, dom har en jätte fin bana där. Och jag kom TVÅA!!! hade jag aldrig trott, Thommy vann såklart så ungarna fick stryk. En fika blev det hos mormor efter golfen.

När vi kom hem grillade vi,  och jag fick ett glas rött....
Sen satt vi ute till sena kvällen och spelade Plump, då var även Maddis med. Det är verkligen härligt med varma sommarkvällar!


Zandra puttar...


Åsså Jack

Idag stack Jack, Zandra och jag till Ängsan med vovvarna. Sen kom Elin och Moa också, oj vad vi badade!!
Nu är jag helt slut!! Ska nog läsa lite i min bok "Horsemanship från grunden" en fantastisk bok som jag fick av Anna när jag fyllde år. Rekomenderas att läsa om man är "hästmänniska" ;)



Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi kanske kan byta bok sedan då vi läst ut de böcker vi läser nu? ;) Min är riktigt, riktigt skitbra :)

2010-07-10 @ 21:58:43
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Urmysigt värre verkar ni ha det...själv har jag färg upp till hårfästet och ont i kroppen efter allt målande.

Jag ska nu kika vad jag har i bokhyllan som kan passa en sovstund i eftermiddagssolen... :-)



// Sara!!

2010-07-11 @ 16:39:00
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0