Segt segt segt!!

Tiden är som tuggummi just nu, när man väntar på semester går det så långsamt. Kollar på klockan var femte minut på jobbet precis som det hjälper!!
Jag vill vara ledig och göra trevliga saker med familjen och vovvarna, njuta av sol och bad, åka till stallet och fixa klart målning av fönster mm och så vill jag leta efter en häst....

Jag har sån hästabstinens, antagligen bara för att jag vet att jag inte har någon. Annars brukar man ju njuta av att vara lite hästpass ledig, men inte nu!

Ska kolla på en pålle nästa vecka, hoppas det inte är ett ök...
Vi får se, hi hi!


Saknar dig min Doris <3

Kommentarer
Postat av: Moa.V

dorp

2010-07-23 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0