Semester känsla!

Stack i väg med familjen till Ängsholmen direkt efter frukost, vi har haft en helt underbar dag! Fick besök av Anna och Raul en stund på klippan, trevligt! Jag har nu intagit färgen av en kokt kräfta, läckert värre och jag som smörjde in mig!
Vi stannade på Ängsan till sju på kvällen och åt middagen där ute också, sååå mysigt kändes som semester! Men jag får vänta en vecka till.

Dagens bilder!

Ge oss!! Vi vet att du har godis!


Sid njuter av livet!


Fin flicka!


Zandra och Didden passade på att gosa lite.


Varre och Curly svalkar sig.

Tog en riktigt fin närbild på Anna också, men vågar inte riktigt lägga upp den här :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det tackar jag för :)

Tack för en trevlig eftermiddag... Även Raoul brände sig och han var inte utan tröja långa stunden...

2010-07-04 @ 10:23:31
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Skicka den till mig Vonne...jag törs... hehe...



// Sara!!

2010-07-06 @ 16:58:46
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0