På evigt gröna ängar.....

galopperar nu min älskade Doris...det är vad jag hoppas för henne i alla fall. Att säga adjö, att låta henne gå, det var så svårt....men jag känner ändå att beslutet var rätt och det ända jag kunde göra för henne nu. Hon var en riktig kämpe min fina fina Dorp....men det blev för mycket nu och hon måste få ro och vila. Det blir tungt att gå vidare, känns som någon slitit bort en bit av mitt hjärta. Vi skulle ju ha en skön sommar på Ängsholmen tillsammans, men nu får hon vandra på andra ängar.

Nu får jag glädjas åt de fina minnena...


Hemma i favorit hagen under favorit trädet.


Hemma efter en ridtur.


Tanthoppning med Anna. Hiskliga höjder!!


Våra turer med Sid.


Härliga turer med Anna och Varre.

Doris och Diddi, Doris var Diddis stora trygghet i hagen.


Doris med sin prins Gulliver som delade hage då Diddi åkte till berga och har gått tillsammans sen dess.
Ja minnena är så många och jag skulle kunna lägga upp hur många bilder som helst.

Hoppas att du har det bra nu älskade Doris <3

Kommentarer
Postat av: Rosis

Vilket jobbigt beslut! Jag är ledsen för din skull och tänker på dig. Kram Rosis

2010-06-16 @ 07:22:32
Postat av: Sara

Så sorgligt, men ni gjorde vad ni kunde, mer kan man inte göra. Jag förstår att en del av ditt hjärta gått förlorat och att minnena är föreviga.



Tänker på dig

kram från Sara

2010-06-16 @ 10:15:32
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Tårarna bränner sönder mina ögon. Jag saknar ord för vilket enormt tomrum hon lämnat efter sig. Men vi får minnas henne som den underbara, fina, tålmodiga och fantastiska vän hon varit.

Kram

2010-06-16 @ 19:24:15
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag beklagar sorgen och är så ledsen för din skull. Doris hade tur som hade en ägare som inte lät henne lida utan kunde släppa henne och låta henne vandra vidare till de gröna ängarna.

Många kramar

2010-06-16 @ 22:44:11
URL: http://www.fievelsblogg.blogspot.com/
Postat av: Sara L

Så sorgligt!! Jag lider med dig, tomrummet som blir gör så sjukt ont!!

2010-06-18 @ 16:55:42
Postat av: Moa.V

fin hon e. dåå sötis

2010-07-23 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0