Jag erkänner!

Och utan att skämmas! JAG ÄR EN TWILIGTH NÖRD!! Jag har fallit pladask för The Twiligth saga, och då framförallt böckerna. En sann romantiker som jag är så passar dom mig som hand i hanske. Älskar även filmerna men filmer kan sällan leva upp riktigt till böckerna, man får ju aldrig riktigt hela storyn i filmen.
Lyssnar ofta på ljudböcker på jobbet, och jag vet ärligt inte hur många gånger jag hört dessa böcker. Låter skruvat va? jag vet men jag kan helt enkelt inte låta bli, det är som en förälskelse...jag kan inte förklara på ett bättre sätt.

I går kväll laddade jag, Zandra och Elin inför premiären på Eclipse i kväll som vi ska på, genom att se Twiligth och New moon på dvd hemma. Och i kväll är det alltså dax att se tredje filmen, jihoo!

Och Vonne 43 år lovar att inte skrika som en fjårtis!
(så lång har det inte gått, tack och lov!)


Kommentarer
Postat av: Sara

Galen i stort sett.... ☺



// Sara!!

2010-06-30 @ 15:15:35
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

haha... ja,du Vonne... Men du vore inte riktigt Vonne om du inte var lite galen ;)

Hörde att den var riiiiktigt bra

Kram

2010-07-01 @ 09:12:34
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0