Detta har hänt....

Jag har mått ganska dåligt en längre tid, många saker som bidragit till det. Kanske är det vårdepp men nu börjar saker och ting falla på plats igen och det blir lättare bara av att det blir ljusare. Det har varit en underbar vinter men nu får det vara nog, längtar efter vår och sommar.

Min pålla blir bättre och bättre och på onsdag nästa vecka ska vi tillbaka till kliniken, vi får se om det blir en behandling till eller om hon är redo att sättas igång igen. Hoppas... hoppas......

Vi har sjukt mycket att göra på jobbet och det är många stora tunga objekt, och alltid är det bråttom bråttom... 
All stress gör en trött och irriterad!

Sid och jag fortsätter träna Agility förfullt och han är jätte duktig. På söndag är det sista inomhusträningen på Broknäs, sen får man träna ute igen. Jag fick ett set med slalompinnar när jag fyllde år så nu tränar vi slaom på tomten hemma, lite jobbigt med all snö bara.

På lördag ska jag träffa Rosis, en vän jag haft ända sedan skoltiden, det ska bli jätte kul så jag hoppas det blir av.

Annars är det mest äta, jobba, sova......

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska man inte ha slalompinnar i snö då?? :-P

2010-03-17 @ 12:40:40
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0