Helgen!

Efter arbete, lastning av spån och promenad med Häst och hund så ägnades fredagskvällen i soffan. Kollade som vanligt på Lets dance och svimmade i säng efter det.

På lördagen tog Thommy och jag en långrunda med Sid i solskenet, så härligt med lite sol!!
På eftermiddagen åkte Jag, Jack och Sid till Rosis, hon bor i Barkaby. Vi har känt varandra sen vi gick i sjuan och var jämt tillsammans, nu har vi lite kontakt då och då. Det var jätte kul att ses igen, och vi åt fantastiskt god mat!
Thommy valde att åka till Täby C och köpa jeans ist för att ägna kvällen att lyssna på kärringpladder.

På söndagen hade jag utsläpp i stallet och tog hand om pållan på en gång. Tog en runda i engelska parken med Sid, kanonfint väder även denna dag. På em tog jag en sväng till Berga och hälsade på Zandra och lämnade mussli till Didden. Zandra har haft stalltjänst sen lovet och kommer hem på fredag igen.

Söndagskvällen ägnade jag i ridhuset på Broknäs och tränade Sid i Agility, han var grym!! lite övertänd i början men han är ett riktigt ämne, tänk om jag bara inte var så förvirrad?!! Glömmer banorna hela tiden, men det är superkul! Han hoppar allt man ber om och lite till.....
Efter Agilityn var det raka vägen till stallet och kvällsfodra pållarna, sen sängen!

En riktigt kul helg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0