Vart tog morgonen vägen?!

Gick upp halv sju i morse för att åka ner till stallet och fodra och släppa ut hästarna. Tog med hundarna och gick en sväng med dom medan hästarna åt. Kom hem igen vid åtta och huset var helt dött, alla sov zzzzz...
Så jag smög ner i sängen igen och somnade om, vaknade halv elva av telefonen!! Det är sannerligen inte ofta jag sover så länge men det var skönt. Men det känns ju som halva dagen försvinner när man sover så länge.
Efter frukost tog jag , Thommy och Jack en cykeltur med hundarna.

Thommy köpte en ny mobil samtidigt med mig men har gått och väntat på att den ska komma in i flera veckor, så lyckan var stor när dom ringde idag och sa att den kommit. Det är en HTC Desire, tydligen väldigt populär! Så man behöver ju inte undra vad han pysslar med idag ;) Själv ska jag ta en skön skogspromenad med mina vovvar nu och kanske träna lite slalom....

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0