Helgen 20-21 november

I lördags var det inventering på jobbet, så det var till att gå upp i ottan och åka dit. Jobbade mellan 7.00-ca 18.00 och var lagom trött när man kom hem, det blev Donkenmat till barnen på vägen hem. Kvällen ägnades i soffan framför tvn. Zandra tog hand om häst och hundar, hon red ut en tur på Flisan som var jätte pigg.

På söndagen fick jag oväntat sovmorgon, skulle haft utsläppet men Anna och Emellie fixade det. Det var väldigt upskattat, tack pärlorna! Efter frukost och hundpromenad åkte jag, Thommy och Jack till Täby och köpte ny vinterjacka till Jack. Vi hittade en riktigt snygg och prisvärd på Stadium.

Sen åkte Zandra och jag ner till stallet och tog han om Flisan. Zandra red igenom henne ordentligt och hoppade lite studs, och Flisan var verkligen jätte fin! Hon älskar verkligen att hoppa den pållen :)
På kvällen blev det lite städning och filmmys med familjen.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: p,

SV: Tack, Vonne! Det är tur att du är trogen läsare. Det uppskattas! :D

Ja, nu håller vi alla tummar och tår för dom båda.

Jag läser din blogg flitigt oxå. fast jag är väldigt dålig på att kommentera. (:

kram!

2010-11-23 @ 22:06:00
URL: http://paullinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0