Att göra i morgon!

  1. Fodra och släppa ut hästarna. 05.30
  2. Lämna Zandra
  3. Jobba. 07.00-16.00
  4. Hämta Zandra. 16.30
  5. Hem och byta om för att åka till stallet. ca 17.00
  6. Stallmöte kl:18.00-? Kan bli hur långt som helst.
  7. Mocka och fixa till Hästen.
  8. Rida?
  9. Hem och äta middag, städa undan i köket.
  10. Umgås med familjen och hjälpa sonen med glosorna.
  11. Natta sonen. 20.30
  12. Plocka och fixa till morgondagen.
  13. Duscha.
  14. Sova.

Vet inte hur jag ska få ihop detta? Tur att min kära sambo lagar maten och motionerar hundarna, annars vet jag inte hur det skull gå till.

Ännu en dag i mitt förvirrade liv.....


Kommentarer
Postat av: Anna

Förvirrade??? Du är inte förvirrad. Du vet exakt vad du ska göra hela tiden... Däremot är du stressad. Skulle inte Pappan kunna hämta Zandra och sätta henne på tåget hem? Skulle ju vara väldigt smidigt för dig och så himla mycket längre tid för Zandra skulle det ju faktiskt inte ta.

2010-10-06 @ 10:24:51
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0