John Rickettskurs!

Den 30-31 oktober är det Natural horsemanshipkurs på Broknäs med John. Två hela dagar mellan 9.00-17.00, 500kr utan häst och 1800kr med häst.

Som jag har väntat på det!! Och nu när det blir en kurs är jag så fattig att hundarna kissar på mig då jag går ut!!
Jag har ju varit på tre kurser med honom så en hel del sitter ju kvar, men jag skulle verkligen behöva dit med Flisan. Att se John hantera henne skulle vara så nyttigt, för det händer något med hästarna när han jobbar med dom helt klart. Jag såg både Didden och Varre förändras framför mina ögon....och även andra hästar från andra stall.

Om du är intresserad gå in på Johns hemsida och läs om hans träningsfilosofi, www.rickettsracing.se


En mycket gammal bild på Zandra och Didden

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller verkligen med dig. Vilken vändning med hästarna OCH med människorna :) Uppdaterade med din text från FB på RRF´s blogg. Förresten... kommer du ihåg sist när du hade filmat på john-kursen så det glödde om kameran och vi inte kunde titta på det sedan?... NU kan man det!...Helt magiskkt :) Ska se om jag har en ledig sticka någonstans så du kan få dem :)

2010-10-12 @ 09:38:24
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0