Tisdag

I morse åkte Flisan med Zandra till Jennie igen, dax för ännu en dressyrlektion! Anna var snäll och körde dom dit så jag slapp innan jobbet, vilken pärla! Hon hämtar dom klockan fyra så att jag slipper stessa efter jobbet, helt underbart!

Fick ett sms av Zandra för en stund sen och Flisan hade varit JÄTTE DUKTIG! och jag som trodde hon bara skulle stå och kissa eftersom hon är brunstig igen. Hon hade stått emot i början men blivit jätte fin sen. Zandra och Jennie har hittat knapparna för att komma åt henne, nu ska bara jag lyckas med det också :)

Jag ska försöka ta mig upp i sadeln i morgon, känns mycket bättre i axeln idag. Men först är det stallmöte kl:18.00 "planering av nya fikarummet", får se hur mycket det drar ut på tiden.

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Anna

brum, brum ;)

2010-10-05 @ 21:52:18
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0