Galet mycket nu....

Har lite svårt att hinna med just nu, ungar, hundar och häst. Och så ska man jobba också! I helgen är Thommy borta också och det gör det hela ännu värre, ingen som sköter markservicen hemma när jag är på vift. I dag har jag varit i stallet med Jack och Zandra hela dagen och målat, Anna var där när vi kom och hade redan målat en hel del. Vi får ju ombyggt i stallet och det blir sååå fint!

Det gick i alla fall bra på hopplektionen för Flisan och Zandra i torsdags, jag filmade lite och jag ska förska lägga upp någon här men det tar sån tid bara. Dom kommer fortsätta en gång i veckan under hösten. Tränaren var ny för oss och hon var jätte bra, hon tyckte Flisan var fin.

I dag red jag ut på Flisan tillsammans med Anna och Varre, det var super trevligt och Flisan skötte sig fint och jag med :) Tack för sällskap och tipps Anna!

Nu ska jag stupa i säng....

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv för en trevlig dag! Underbart att få lite sällskap igen. Jag har ju bara fått rida ensam sista tiden. Men det kanske kan bli lite ändring på det framöver :)

2010-09-26 @ 12:29:13
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0