Glatt överaskad!

I lördags var jag på handledarkurs med mina döttrar, dags att börja övningsköra.
Jag har hört att den kursen ska vara helt meningslös, men jag blev glatt överaskad!! Den kändes både meningsfull och så var det jätte trevligt. Kerstin som höll i kursen var kanon och jag gick hem fullproppad med info och fika! Jag kan varmt rekomendera Kerstins trafikskola i Åkersberga.

Så nu är det bara att börja övningsköra, liiite nervös kommer jag nog vara att sitta bredvid!
Tjejerna är taggade till tusen och har börjat plugga teori förfullt.

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt!... och Ni fick fika dessutom... det fick inte vi :( Det verkar som om bilskolorna har olika upplägg. Sätt fast säkerhetsbältet - Nu kör vi ;)

Kramen!

2010-09-21 @ 10:38:01
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0