Inga bilder...

den här gången heller blev det. Varken jag eller Zandra kom ihåg! Jag var så inne i ridningen att det försvann ur huvdet. Men jag red för Zandra i alla fall och kände mig hyfsat glad och nöjd efteråt. Flisan är ju jätte duktig bara jag gör rätt så hon förstår. Jag gör gärna lite för mycket på en gång så hon blir förvirrad, och hon är ju ganska känslig. Det går ganska bra i skritten nu och vi håller på att hitta varandra i traven, problemet är min balans och orka sitta emot. Men vi fick några riktigt fina steg tillslut, och jag har mer smak!

I kväll blir det spännande! Flisan och Zandras första hopplektion tillsammans :)

Då SKA det filmas!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det vill till att man inte klämmer iväg allt man har utan låter det sakta växa fram. Det är ju det som är så svårt med tajming ochavvägning med hur mycket kraft som verkligen behövs, men övning ger färdighet heter det ju :) Jag tycker att det såg bra ut :) Vi ses till hoppningen, Elin ska vara med så de blir 5 i gruppen.

2010-09-23 @ 14:18:00
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0