Kuckelikuuuuu!

Var uppe med tuppen...eller näää, jag var nog upp innan tuppen i morse och körde Zandra och Didden till praktiken. Zandra ska rida lektion för jennie idag.

I går red Zandra ut på Flisan med Gulliver och Elin som sällskap, det gick bra och Flisan börjar få bra kondis nu.

I kväll ska jag rida Flisan på volten och Zandra ska hålla lite lektion för mig. Det ska bli skönt och få lite feedback på min ridning, har tappat både mod och självförtroende efter jag varit sjuk. Kanske kan det komma upp ett foto på Flisan och mig här vi får se.

I morgon ska Zandra och Flisan vara med på hopplektion för första gången, det ska vara väldigt låg nivå så det borde gå bra. Det ska bli kul att se och jag ska filma och fota. Om det fungerar ska dom forsätta vara med på träningarna under hösten. Håll tummarna!

Dax för lite arbete igen, hörs!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nordpolen?? :O .... Liiiite mer söderut.... Flen you now ;)



Den attans förkylningen är hopplös du...Manne är nästan helt ihjäl med sin... själv hackar jag bara lite mellan varven, tack och lov

2010-09-22 @ 18:32:40
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0