Lycklig dotter = Lycklig mamma

Fick ett sms av Zandra idag "Fan vilken fin kuse jag har:)"

Zandra gör sin praktik just nu hos "Jennie Fröcklin Häst och ryttarutbildning" hon ska vara där i fem veckor. Det är Jennie som Zandra rider för och nu när hon praktiserar får hon ta med sig Didden och rida lektioner. Och idag hade hon henne med sig, och hon hade varit superfin.
 
Och jag glädjs verkligen med henne, att hon efter två års slit inte givit upp hoppet om Didden är obegripligt. Och hon blir lika glad varje gång denna lilla ponny har en bra dag, och det smittar verkligen av sig på mig. Skönt när Zandra får lite betalt för allt slit...


Blue Diamond "Didden"

Kommentarer
Postat av: Anna

Fina Didden :)... men jösses du skulle ha sett din min igår... jag blir så full i skratt när jag tänker på det :)

2010-09-15 @ 14:20:41
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0