Mera häst!

Fick sällskap på en lång skrittrunda i solen i går kväll, Lina på Varre och Emellie på och bakom Curly. Curly är bara 2 1/2 år och Emellie håller som bäst på att rida in henne, så hon tömmkörde en bit och red på vägen hem.
 
Jag red Flisan på det vanliga tredelade bettet igen och det kändes riktigt bra, men vi skrittade bara som sagt. Jag övade på att ha henne i en högre form och jag tyckte hon var duktig.

I morse körde jag Zandra och Didden till Jennie, dax för en lektion igen. Det har ju lossnat ordentligt för dom i både sktitt och trav Didden är avslappnad och jätte fin. Och idag ska dom försöka med galoppen igen, hoppas det lossnar där också.

I kväll är det "hopplektion" igen för Flisan och Zandra, spänningen är olidlig! ;)

Rapport kommer!

Kommentarer
Postat av: Anna

allt medan jag sitter och kallsvettas av stall-abstinens ;) hoppning idag vid 18tiden misstänker jag, spännande :)

2010-09-30 @ 11:01:19
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0