Travbommar och galoppfattningar!

I dag var jag med Zandra, Elin och Jack i stallet, Zandra skulle rida Flisan och Elin sin Gulliver. Jag mockade och fixade medan tjejerna hämtade hästarna och red ut en liten sväng. Sen gick vi upp till volten och jag la ut travbommar och ett par galoppbommar.
Och Flisan var så duktig,  hon tyckte det var jätte kul!! Dom travade över bommar och övade även galoppfattningar, och Flisan gör verkligen sitt bästa men orkar inte så mycket i galoppen än. En gång snubblade hon ordentligt vilket är med på filmen nedan.



Och så lite Gulliver och Elin....

Sen blev det fika i stallet!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nice... kunde dock inte titta på filmen :(

Men fika är gott!!



♥ Sara

2010-09-05 @ 08:58:06
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Det verkar som om det var en trevlig dag :) Jag vill också komma igång med min pålla igen.

2010-09-05 @ 09:57:34
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0