Vad har då Flisan fått göra i helgen?

Fick hjälp av Zandra att tömmköra Flisan i lördags, hon är så mycket duktigare än mig på det. Flisan protesterade en del , tror det var mest för att hon inte riktig förstod först. Sen jobbade hon jätte fint och hon fick öva galoppen som hon inte är så stark i än. Jennie som är Zandras tränare tycker vi ska tömmköra mycket eftersom det är bra just för att stärka henne i galoppen.

I går söndag red jag henne på volten, det blev mest i skritt och lite trav. Min hosta är bättre men så fort jag blir lite anfådd sätter den igång. Flisan kändes lite stel och gick och spände sig en del, Zandra var också där med Didden och då måste Flisan ha koll på henne hela tiden. Plus att det var en tjej som hoppade samtidigt, så jag hade svårt att hålla focus. Men jag är i alla fall uppe i sadeln igen!

Vi får se vad vi hittar på idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0