Glatt överraskad!

I går var Thommy och tävlade med sina plastlock. Själv tog jag en långrunda med hundarna på förmiddagen i det fantastiska vädret. Sen blev det vårstädning av tomten, rensade rabatter från allt dött, krattade av gräsmattan och sopade av plattorna från skräp och grus. Det blev riktigt fint och i dag ska jag fortsätta med det jag inte hann klart.

När jag satt mig ned och pustat ringde Anna och frågade om jag hade tid att hänga med henne till Hööks, och ta en fika. Glatt överraskad åkte jag med, för Anna kom och hämtade mig, vilken lyx! Anna köpte sig fina vita ridbyxor inför tävlingen i morgon, själv köpte jag ingenting. Sen bjöd Anna mig på lunch och fika, kände mig riktigt bortskämd. Vi satt ute i solen, och det blev en hel del prat vi har ju inte sådana här dagar så ofta.

Tusen tack för en trevlig eftermiddag Anna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Goda vänner växer inte på träd



Kram

2011-04-25 @ 11:43:44
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Tack själv... Det är ju lätt att få Vonne-abstinens då man inte ses så ofta.

Nu kallar verkligheten. Ska dricka ur mitt kaffe och bege mig till jobbet. Helt overkligt att det är jobb igen efter denna fantastiska ledighet.

Kram

2011-04-26 @ 07:51:01
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0