Tung vecka..

jag har varit trött och omotiverad, sovit för lite. Jag har nämligen ugglat och tittad på Big brother, jo ni hörde rätt! Jag blir väl aldrig vuxen? Funkar inte att somna vid halv tolv då man ska upp fem.
Flisan har brunstat förfullt och har inte varit så kul, men Zandra red lektion (markarbete/hopp) i tisdags på henne och även om hon var jobbig i början så blev slutresultatet bra.

Jag saknar ridhuset på Sjöberg och att inte känna mig så himla hjälplös....det räcker med en dålig dag på hästryggen så faller allt mod. Vill kunna klara mig själv och få flyt och kontinutet i ridningen, vet inte hur jag ska komma dit bara. Emellie hade peptalk med mig igår och jag ska ta nya tag IGEN! Den här veckan har jag varken tid eller råd att åka till Jennie och träna, men det blir tvådagarskurs i påsk. Det ser jag verkligen fram emot.

Zandra fyller 18 år på lördag så det blir lite kalas för de närmaste, sen ska hon ut på krogen på kvällen, hua!
Thommy, Jack, Jocke och Julia tar tåget till Töreboda i dag och kommer hem på söndag. Dom ska gratta farfar som blir 70 år. Så vi tjejer blir själva hela helgen.

Kommentarer
Postat av: ELIN

Jasså så det blir tjejkväll, mysigt ! :)

2011-04-15 @ 15:57:41
URL: http://elindmans.blogg.se/
Postat av: Sara

Ensam tjejkväll för dig alltså om jag räknat ut det rätt...?



Kram

2011-04-15 @ 22:34:57
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0