Zandra 18 år!

Galet vad tiden går fort, idag har vi firat Zandras 18-årsdag! Nu har jag två vuxna barn! Det känns lite overkligt faktiskt, jag känner mig ju inte alls så gammal som jag faktiskt är =44.
Vi firade med lite nära och kära, jag och Zandra hade det lite stressigt att fixa allt själva eftersom övriga i familjen är på vift. Hästar som ska fixas och hundar som ska motioneras. Zandra hjälpte till med städning och vi bakade pizza och tårta att bjuda på.

Nu sitter jag här ensam då gästerna gått hem och tjejerna har dragit in till stan för att fortsätta firandet på krogen. Jag hoppas dom tar det lugnt med alkoholen............
Jag sitter och sappar mellan tv-kanalerna och överväger att gå och lägga mig.

Natti natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0