En räddare i nöden!

I helgen ska Zandra på dressyrkurs med Flisan hos Jennie. Oturligt nog åkte Zandra på stalltjänsten under veckan och kan inte åka hem och rida Flisan innan fredag. Det är ju inte så bra om Flisan står flera dagar innan kurs och jag vill ju inte rida henne än, så jag frågade Emellie i stallet om hon ville rida. Hon hjälpte mig förut en gång och är en jätte duktig tjej, och hon sa ja!!

Flisan skötte sig utmärkt med Emellie på ryggen, känns så himla kul att det gick så bra! Nyttigt för Flisan med en annan ryttare också. Emellie skulle rida henne i dag också om hon har tid, tur man har så hjälpsamma stallkompisar :)

Om hon rider i kväll ska jag försöka komma i håg att filma lite :)
 

Kommentarer
Postat av: Anna ☼

Det ser alltid så behagligt ut när Em rider... Tur att hon finns :) Filmade du något idag?

Kram

2011-08-31 @ 21:24:38
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Vonne

Nää ingen film i dag heller, det var ju jätte många och rörigt på volten. Meningslöst att ens försöka filma. Men det gick bra, Flisan såg lite trött ut bara.

2011-09-01 @ 07:12:19
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0