Första veckan avklarad!

Nu är snart första arbetsveckan avklarad efter semestern. Den har gått fort jag har haft "häcken full" så att säga ;) I dag blir det tidig hemgång och en sväng till Ikea barkarby på vägen, ligger typ 5 minuter från jobbet. Lönen har kommit och det är dax att färdigställa våran hall som är nyrenoverad och fin. Jag har en plan...vi får se om Ikea kan förverkliga den åt mig :)

I eftermiddag blir det stallet med Zandra, och en sen trött tv-kväll i soffan antar jag. I morgon ska det ätas kräftor de första i år. Några av grannarna har bjudit in hela gatan för en gemensam kräftskiva, det kommer dukas upp långbord på gatan. Det kan ju bli spännande!!

Ha en skön fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0