Rörigt värre!!

Sista veckan på semestern av fem kommer Thommy och jag på den ljusa idèn att renovera hallen. Välbehövligt och det kommer bli jättefint tror jag, men vi är verkligen ute i sista minuten. Det blir så fruktansvärt rörigt när man renoverar en så central plats som hallen, och rörigt är inte min grej. Jag vill ha det klart till vi börjar jobba på måndag. Allt vi vanligtvis har i hallen står nu i köket, alltså skoställ fullt med skor, byrå mm. Jättefint! Längtar till jag får städa bort allt slipdamm och fixa iordning "nya hallen" kanske blir det i morgon. Taket är målat golvet lagt och alla lister målade, bara tapeterna kvar. Kanske blir det en bild på resultatet.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag förväntar mig då helt klart en bild på hallen när den är färdig :)

Kram

2011-08-20 @ 10:42:15
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0