Bambi på hal is!

Började morgonen med en praktvurpa på väg till bilen, jag landade på armbågen! Det hade tydligen regnat i natt och fast det var plusgrader hade det frusit och blivit glansis. Jag var helt oförberedd och ramlade direkt jag klivit ner för trappen hemma. Väskan, matlådorna och nycklar flög all värdens väg. Ja ni får skratta det måste ha sett hur kul som helst ut. Ännu roligare när Thommy kommer utfarande iklädd endast kallingar och skor, och undrar vad som häder?!! Han hade hört mitt ylande!

Så gå försiktigt gott folk, vägarna är livsfarliga i dag!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tur det gick bra iaf, jag höll på att slå av Manne näsan i eskilstuna i tisdags för att jag halkade till och viftar till med armen...så jag säger som du...SE UPP...eller ner.. ;)



Kram

2011-02-03 @ 18:40:48
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Sara

Sv:Fasen alltså...vi har ju bara ett badrum/toalett. Det får bli en halmad box om hon nu ska må som hon brukar :D :D

Kanske kanske att jag tar fram den oranga filten men den får hon först på söndag isf...

2011-02-04 @ 00:27:58
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0