Piggelin!

Eftersom det var mycket att göra i helgen och vi hade kalas så vilade Flisan fredag, lördag och söndag. På söndagen hade jag absolut tid med ingen ork efter lördagen...

Så nu har jag en super pigg häst mer lik en raket! Kylan gör nog sitt till att hästarna blir lite extra på tårna också. Tog i alla fall och tömmkörde Flisan i måndags för att göra av med lite energi, det blev en del hopp och studs. Och i går kväll tog jag en ridtur tillsamans med Emellie, skönt med sällskap i mörker och kyla. Emellie pratade lugnande med mig då Flisan var som jobbigast, och det hjälper mig jätte mycket. På vägen hem mötte vi Anna och Varre som gjorde oss sällskap. Vi var bara ute en halvtimme för det var svinkallt om tårna och näsan. Flisan hade behövt minst det dubbla! 

Nu vill jag ha vår tack!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är böjd att hålla med dig ang vintern, tom jag börjar få nog nu



Kul att det går bra med kusen :)



KRam

2011-02-23 @ 22:37:20
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0