Samma, samma...

blir det nästan varje dag. Jobba, stallet, hundarna och läxor med sonen. Händer inte så mycket nytt precis. I kväll är det hoppträning men vi blir nog hemma då vi har ett fall av misstänkt ringorm i stallet. Prov är taget och vi väntar på svar. Onödigt att riskera att smitta andra i fall det nu är ringorm. Det är alltså inte Flisan som är den misstänkte utan en ponny. 

I går kväll red jag ut på Flisan tillsamans med Anna och Emellie, Flisan var jätte pigg men skötte sig fint. I måndags fick hon masage och sen gick jag och Emellie en långpromenad med hästarna. Flisan uppskattar verkligen masagen nu, hon är så söt. Jag brukar passa på då det är lugnt i stallet så hon kan slappna av. Tyvärr är hon på väg in i brunst igen nu och är lite labil i sitt humör porrstina! Hon står och trånar efter unghingsten i en hage tvärs över vägen, jag såg det i helgen. Tur att killen är så ung att han inte riktigt fattar, men han står där och pratar med henne. Dom är rätt söta!

Just det...i söndagskväll var jag och såg "Änglagård 3" på bio med mamma och syrran. Den var riktigt bra, många skratt blev det. Så den kan jag rekomendera om ni gillar svenska filmer.

I kväll måste jag fylla på skåpen hemma det ekar där igen, så det blir en tur till Arninge efter jobbet. Sonen har beställt O`boy, vet inte hur jag ska komma ihåg det?!
Sen blir det stallet, antingen en ridtur eller tömmkörning av Fliset. Måste hitta på något med voffarna också. Sonens läxa är i alla fall gjord så det slipper vi ikväll.

Och nu..back to work!


Haha...hittade den här snygga bilden på Anna och mig, vilka puddingar!!! :)


Kommentarer
Postat av: Anna

2011-02-02 @ 11:59:09
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha... ja sickna urpingar ;)... Tur att bilden är liten

2011-02-02 @ 12:00:10
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Sara

Jisses så scnygga ni ääär... Tur att man kan klicka på bilden så den blir större... -asg-



Kram

2011-02-02 @ 13:51:07
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Och jag som trodde jag var smart när jag la upp den i miniatyr...

2011-02-02 @ 14:02:17
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0