Tung vecka

Har ju lyckats bli sjuk igen den här veckan. Räknade ut att det är terdje gången på ett halvår, helt galet jag brukar typ vara sjuk en gång om året! Och det är samma som förut, ont i huvudet, halsen och hostar och snorar känner mig allmänt trött och hängig och orkar liksom ingenting. Har varit hemma från jobbet sen i tisdags för jag har helt enkelt inte orkat upp ur sängen på morgonen. Det kommer svida i plånboken sen....
Emellie i stallet har varit en klippa som tagit min morgonfodring och utsläpp, och en dag gjorde hon allt åt mig till Flisan också, tusen tack för det!

Flisan har inte fått all den motion hon behöver eftersom jag inte orkat, och Zandra är ju inte hemma i veckorna så hon kan inte hjälpa mig. Men Flisan klagar inte och har skött sig fint. Zandra red henne i går och jag tänkte rida idag. Hoppas jag piggnar till nu och kommer igång igen!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sara

Men då... Krya på dig!



Kram

2011-02-13 @ 16:16:20
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

Men nu hoppas jag att du mår bra igen :)

Kram!

2011-02-16 @ 06:56:43
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0