Andra passet

I går gjorde jag mitt andra träningspass vecka 1 på mitt schema. Det innebar att ta mig runt tre kilometer så snabbt jag kunde genom att jogga/gå. För att kunna gämnföra senare. Åh herregud så jobbigt det var!! Jag var ju inte särskilt smart som badade med familjen två timmar först, motionssimmade och lekte i vattnet med sonen. Hundarna var också med och badade såklart. Jag tog med mig Sid och Chezzie på min runda vilket inte gjorde det enklare, nybadade och väldigt kissnödiga eftersom dom får i sig litervis med vatten då.

Medan jag kämpade framåt på ben som kändes som stockar, så stretade hundarna som skulle pinka var tionde meter!! När jag äntligen tagit mig runt var jag genom svettig helt slut och ilsken, det hela tog 25 minuter. Tiden säger mig ingenting men jag antar att det var snigelfart ungefär. Det var underbart att ta ett dopp efteråt!!

I morgon fredag är det dax för tredje passet, hoppas att benen känns bättre då annars får jag nog vänta till lördag.
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag hade en tid på 24 min och 20 sek vilket är ungefär samma. Det är en medelhastighet på 7.40 km/h.

Bra jobbat!

2011-07-22 @ 09:39:09
URL: http://gapavatten.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad du är duktig :)



Men om det var snigelfart (som du säger)...så blir ju alla tider efter denna bättre vid jämförande :)



Kram

2011-07-23 @ 18:47:24
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0