Äntligen fredag!

Slutade tidigt i dag, åkte hem redan kvart över tolv. Hade tänkt jobba längre men saknade grejor till jobbet jag håller på med, så det var ingen idé att stanna kvar. Nu får jag stessa nästa vecka istället!

Thommy är och leker med plastlocken i dag och kommer hem sent i kväll, så meningen var att jag skulle handla på vägen hem men var så sjukt trött att jag helt enkelt hoppade över det. Huset såg hämskt ut när jag väl kom hem så i ren irritation dammade damsög och torkade jag golven på nedre våningen. Sen la jag mig på soffan! Och somnade som en stock...vaknade av att Maddis sa att jag nog hade besök. Så med dreggel i mungipan gick jag upp och där stod Anna i dörren. Hon kom förbi för att lämna en bok jag ville låna för att läsa igen. Boken heter "Hitta Magin" en helt underbar bok! Om du är intresserad av hästar, har häst eller tänker skaffa häst läs denna bok!! Jag tycker den är fantastisk!

Nu har jag just utfodrat mig och två av mina barn, den tredje 18 -åriga damen verkar komma och gå lite som hon vill numera. Jag har inte riktigt vant mig vid den plötsliga förändringen än, pojkvännen och krogen är det som gäller nu.

Hur som helst vart jag inte ett dugg piggare av min lilla tupplur på soffan, känner mig som en sombie nu. Önskar jag var en sån där som kan ta en powernap och känna mig pigg efterår, men på mig funkar det motsatt. Längtar bara efter sängen och jag är så sjukt glad att det äntligen är fredag!

Ha en skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0