Motionera mera...

Gårdagens pass var promenad 60 minuter och jag fick med mig Ekman och tre hundar. Tre hundar eftersom vi passade Leia. Att promenera är min grej och det vara bara skönt, vi tog det i högt tempo så det blev ordentligt svettigt i den tropiska värmen. Den här veckan är det meningen att jag även ska lägga in ett styrketräningspass, borde gjort det i går i samband med promenaden men det blev inte av. Och den här dagen bara försvann så det får bli i morgonbitti. Jag gick ut till Ängsholmen och hämtade Didden som skulle skos, så det blev en hel del promenerande i dag med.

I styrketräningen ingår: Benböj, armhävningar, plankan, hunden, utfall och sen är det ett par övningar med pilatesbollen. Alla övningar är 2x10 rep. Det blir ingen lek!

Tredje och sista passet den här veckan är på 40 minuter, jogga 3minuter och gå 2 minuter hela passet. Får se om det blir av i morgon eller på söndag.

Kämpa Vonne!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0