Nöjd!

Ja, faktiskt känner jag mig riktigt nöjd med mig själv i dag, det är inte ofta nu för tiden kan jag säga. Var ute och gick med hundarna en timme efter frukost. Sen storstädade jag hela huset tillsammans med Ekman, så mycket lättare när man får lite hjälp! Vi tog dom där ställena man ofta "glömmer" vardagsvis.

Senare på eftermiddagen gjorde jag mitt tredje pass på schemat denna vecka, alltså på mitt schema för att börja löpträna. I dag var det jogga 3 min och gå två minuter i hela 40 minuter. Sid fick följa med denna gång och han skötte sig fint. Jag klarade hela passet!! Helt slut när jag kom hem såklart men det kändes ändå jätte bra! Det är riktigt skitjobbigt men faktiskt en jättekick efteråt.

Känner mig så nöjd att jag sitter här med en Baileys med is och fötterna på bordet en söndagskväll! :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Svar på din kommentar: jag läste ett inlägg på Clara Lidströms blogg (underbaraclara.nu, du har säkert redan läst henne) och blev inspirerad att sprida budskapet. Känns som att människor i världens lidande blivit så mycket mer påtagligt nu när vi har en katastrof så nära. Sorgligt nog, man borde ju bry sig lika mycket i annat fall också.



Förresten, löptränar du inför något spciellt? Tjejmilen kanske? :)

Och va roligt att du tittar in på min blogg!



Kram! /Malin

2011-07-25 @ 10:19:44
URL: http://malinsmonolog.blogg.se/
Postat av: Anna

Shit, vad duktig du är. Jag måste verkligen också komm igång. Just nu har jag förfärligt ont i ryggen så löpträning kanske är det mest optimala att börja med... men snart så...- kanske ;) Kram

2011-07-26 @ 09:43:32
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0