Semester!

Det är så underbart att vara ledig...inget planerat...ta dagen som den kommer...göra bara det man har lust med.


Sonen Jack och Sid en heldag på Ängsholmen.


Jacks och mitt väldigt glesa vasshus vi byggde.


Även våra fyrbenta familjemedlemmar älskar semester!!


Leia sitter och njuter efter ett bad, Leia passar vi en vecka åt min brorsdotter.


Zandra och Didden när vi kollade hästarna i hagen.


Och så en bild på Flisan som är duktig på att klia sig.

Borde haft en bild på mig när jag ligger i hängmatta och njuter av livet, men eftersom jag alltid är fotograf och vägrar fångas på bild så blir det ingen.



Kommentarer
Postat av: Madde

Vasshuset ser ut som något Ior skulle kunna bo i. :P

2011-07-21 @ 07:36:10
URL: http://gapavatten.blogg.se/
Postat av: Lena

Härlig bild på Sandra och Didden ,kan verkligen känna kärleken dom emellan, tänk att en bild kan säga så mycket, blir rörd när jag ser den, jag med min känslomässiga inkontinens fick en tår i ögat.

Ha en fortsatt skön semester, nu har jag bara 5 timmar kvar tills våran semester börjar, så skönt..!

kram Lena

2011-07-22 @ 09:04:32
Postat av: Vonne

Sv. Lena: Vad söt du är Lena :) Pratade just om kännslomässig inkontinens med Emellie i stallet, hon frågade om det blir värre med åren? Jag svarade helt klart ja. Man kan gråta över vad som helst. :)

Ha en skön semester ni också, kram!

2011-07-23 @ 19:43:56
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0