Sonen och jag...

har spenderat helgen mer eller mindre själva, Thommy har tävlat hela helgen och bara kommit hem för att sova i princip. Döttrarna har varit hos sina pojkvänner.

Jack och jag har gått promenader med hundarna, badat och varit och handlat. Jack har spelat lite tv-spel och jag har läst en god bok. På kvällarna har vi bara myst i soffan framför tvn, med tillhörande tilltugg. I morse packade vi matsäck och stack ut till Ängsholmen för spendera dagen där, men det varade bara ett par timmar. När vi badat och fikat kom regnet och vi gick hem igen.

Här kommer lite blandade bilder från helgen!


I lördags gick vi ner till krossen så hundarna fick simma. Jack kastar boll åt dem.


Tog med mig Chezzie på lördagskvällen då jag kollade hästarna, undrade vart hon tagit vägen?? Hon hade sprungit ut ur hagen för att vänta på mig, läskiga de där hästarna!! Där satt hon fint bredvid min väska sötnosen!


Min älskade lilla Flisa följer mig som en svans i hagen, kanske finns där ett tunt band mellan oss trots allt...tunt som en sytråd...eller ser hon mig som en matmor? Kanske får man något gott att äta? Hon får aldrig lov att komma ända fram till mig i hagen, sista stegen tar alltid jag. I dag blev det lite mys <3


Jack och jag försökte förgäves smyga obemärkta förbi hästarna ner till vattnet i dag, med vi lyckades som vanligt få med oss hela flocken i stället. Men dom stannade som tur var inte så länge, dom är liiite för stora att ha med på filten.

En riktigt fin helg med sonen <3

Ha det gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0