Vill bara ha semester nu!

Längtar så in i ...... efter semester! Känner mig trött och sliten och inte alls i form. Vi har beordrad övertid v.27 och 28 på jobbet, så jag måste alltså jobba så mycket jag kan och hinner. Jag har överlåtit kollen av sommarhästarna till Zandra, vi har pass denna vecka och hon är ju myndig och klarar det galant. Dessutom är hon alldeles ledig. Det är ju inte så betungande och jag kommer säkert gå dit själv också några dagar när jag hinner.

Det ska bli så underbart när dom har två veckorna gått och man bara får koppla av....
Men nu är det bara att bita ihop och gå ut på verkstaden och svettas några timmar till!

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Anna



haha.. skön bild... "kom igen din dönick"

Längtar också helt sjuuukt efter semestern. Men HUR det blir semester vet jag ju inte... egentligen spelar det kasnke inte så vansinnigt stor roll, bara man är ledig :)

-Letar efter boken NU ;)

Kram

2011-07-05 @ 19:49:25
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjysst! med beordrad övertid mitt i sommaren under semesterveckorna, låter som ni är underbemannade.

Förstår att du längtar till semester och välbehövlig vila.

Kram Lena

2011-07-06 @ 09:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0