En helt vanlig eftermiddag med Elin...

Vi har en liiiiten, liiiiten sällskapsdam i stallet. Hon kommer och håller låda på ett helt underbart sätt och med sin otroliga humor. Hon förgyller min tid i stallet då det känns ganska tungt just nu när jag har en häst som jag inte vågar rida. Hon heter Elin men jag brukar kalla henne tvåan eftersom vi har två Elin i stallet och hon är minst.

I dag höll hon mig sällskap medan Zandra red hästarna.


Akrobatik på två stolar...

Fulaste grimasen tävlingen som Elin vann eftersom hon var den enda deltagaren...

Två smutsiga små fötter...

Man behöver ju inte undra varför dom små liven blir smutsiga...mera tvätt åt mamma Lena.

Det bor en liten apa i varje unge...

Dags att puttsa foppatofflorna!

Och reta gallfeber på stora Elin...

Tatuera mig på ryggen med en pinne...aj..aj...aj...

Gymnastik på stallgolvet...

Hmmm...undrar vad vi får till middag....

Bara vara Elin i solskenet...

Kommentarer
Postat av: Elin.

Gulliga goa dig vonne!

Kram Lenaä

2011-06-02 @ 21:27:22
Postat av: Elin.

Hej din bajskorv mohaha

2011-06-02 @ 21:32:28
Postat av: Vonne

Hahaha..du gjorde det! :)

2011-06-02 @ 22:34:53
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Elin

Hehe! Så klart!

BAJSKORV

2011-06-03 @ 12:46:36
Postat av: Anna

haha... ja se den där TVÅAN :)



Pilla lite på den lösa tanden...



Underbara och precis-på-pricken-kort då Elin är med i stallet :)

2011-06-03 @ 14:31:42
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0