Med en klump i magen...

väntar jag medan Zandra rider Flisan numera. När Zandra red henne i går gick det i alla fall ganska bra men innan det var det katastrof. Flisan står så högt på bakbenen att dom hamnade i ett dike, hon gör kaprioller och sparkar så fort Zandra lägger till skenkeln, hon vägrar komma till arbete! Hon är arg och irriterad hela tiden! Hon är precis ur brunst nu och får säkert en lite bättre period igen, men jag är rädd att det blir väldigt kortvarigt. Det löjliga är att hon ser så himla välmående ut nu, pälsen är gnistrande i solen och hon har lagt på sig muskler.

Jag längtar tills vi ska in till kliniken med henne så vi får reda på om det är något som är fel, så här kan vi inte ha det. Jag vill ha en häst jag kan rida, nu mår jag bara dåligt och känner mig misslyckad. Och är ständigt orolig att något ska hända med Zandra eller någon annan som måste hantera henne. Det är så sorgligt för hon är så fin min lilla Flisa och jag vill henne bara väl...


Flisan och Zandra efter ridturen i går.

I morse fick jag sms från Jennie (som jag tränat för) hon undrar hur det går för oss, det blev ett väldigt långt svar från mig...just nu går det ju inte alls...

Kommentarer
Postat av: Sara

Men å vad jag känner för dig...hopplöst när det är så och farligt med. Hoppas verkligen att de hittar något på kliniken som de kan göra något åt.



Sv. Ja visst är det så...varför kan man inte tycka att morotsdiet är gott tex?



Kram

2011-06-03 @ 20:08:38
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Sara L

Oj vad tråkigt att läsa! Hoppas verkligen att ni hittar felet! Lycka till

2011-06-08 @ 23:54:41
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0