Allt har ett slut...kanske en början på något nytt!

Tiden på Sjöberg börjar lida mot sitt slut.....
Det känns tråkigt för det har verkligen varit toppen där, trevliga människor, ridhuset och framför allt Jennie.
Hon har varit min klippa! Hon har lagt ned så mycket tid på mig och min ridning och framstegen känns fantastiska!
Och nu ska jag då stå på egna ben, det kommer bli vingligt men jag har bestämt att det ska gå!

Jag red lektion för Jennie i dag och det gick jätte bra. Jag var mycket lugnare redan från början och kunde slappna av, och då även Flisan. I dag fick jag rida längs fyrkantspåret också och det gick riktigt bra, jag kunde hålla formen och ställningen på Flisan. Börjar få styr på grejorna! :)
Till min stora glädje har jag fått en stående träningstid 15.30 på fredagar för Jennie, så jäkla kul!! Och i påsk ska hon ha tvådagarskurs som jag hoppas ha råd att vara med på. Så det här är bara början på äventyret!

Och det ska bli jätte kul att komma hem till min fina stallvänner på Rydboholm, har verkligen saknat dom!



Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-26 @ 18:31:49
Postat av: evelina

hallå sötan, nu är vinnaren av dagens blogg uppe!

blev det inte du den här gången så anmäl dig gärna direkt i samma inlägg till dagens bloggtävling!



http://evelinaakauppinen.blogg.se/2011/march/tre-34-fjardedelar.html#comment

2011-03-26 @ 18:33:14
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/
Postat av: Anna

Åååå... Jag blir blötögd :) Så himla kul för dig!

har saknat dig!

Kram

2011-03-27 @ 12:05:55
URL: http://obergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0