Fredag

Åkte till Täby C efter jobbet för att försöka hitta någon mer present till mamma, hon fyllde år den 16/2 men vi har inte hunnit fira henne än. Men i morgon ska vi i alla fall dit, så många födelsedagar i februari!
Sen åkte jag förbi stallet och hämtade Zandra och hundarna. Hem och sprang runt ett varv med dammsugaren och slängde i mig lite mellis.

Tillbaka ner till stallet igen för att ta in hästarna och pyssla om Flisan. Jag ryckte manen på Flis som var helt vildvuxen. Hon uppskattar inte det alls och står och slänger med huvudet hela tiden, men jag fick hjälp av Lina som matade henne med morötter. Det funkade utmärkt! Flisan glömde helt bort vad jag höll på med. Och jag måste säga att hon blev riktigt snygg! Skulle ju ha tagit en bild men glömde bort det, kanske i morgon.
Putsade lite grejor också och fixade lite saker som aldrig hinns med i vanliga fall. Och Flisan fick en planerad vilodag.

Väl hemma igen var middagen klar så det var bara att sätta sig och äta, min underbara gubbe skämmer bort mig! 

Ha en skön helg! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Dessa underbara män...de kan om de vill ;)



Ha en trevlig helg!

2011-03-05 @ 09:35:59
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0