Dagar som gått..

Var ute med jobbet i fredags, vi startade på puben Half way in på Söder. Där tog vi en öl innan vi gick till Söderkisen där vi åt middagen. Mycket god mat och trevligt sällskap blev det innan vi tog tåget hem 24.05.

Det blev en lugn lördag, pyssel med hästarna och en joggingrunda med hundarna. Mycket mys i soffan med familjen blev det också. Mådde riktigt bra fast det var dagen efter, varannan vatten funkar verkligen bra!

På söndagen var jag en sväng och tittade på Elin då hon tävlade som jag berättat tidigare. Sen bestod dagen mest av stallpyssel och städning hemma.

På fredag kommer äntligen Zandra hem!! Det ska bli underbart skönt, har verkligen saknat henne! Flisan kommer åka med henne till skolan på söndag så Zandra får trimma en hel vecka i ridhuset.

Kommentarer
Postat av: Maddis

Vi borde fottat hur snygg du var i fredags!

2011-10-31 @ 18:24:39
URL: http://gapavatten.blogg.se/
Postat av: Vonne

Haha jag som älskar att fotas, det var tack vare dig jag blev fin. Tack fina Maddis <3

2011-10-31 @ 19:53:33
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0